Používame cookies. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s ich používaním.
OK
Dunlop

Poznámka: Ceny sú uvedené za pneumatiky bez diskov. V závislosti na veľkosti pneumatík sa môže vzor ich dezénu mierne líšiť.

 

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT DSROF 275/40 R19 101Y *, runflat

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT DSROF 275/40 R19 101Y *, runflat

Veľkosť pneumatiky
275/40 R19 101Y *, runflat 
Stav skladu:
Na sklade
Pneumatiky:
Letné pneumatikySo
rýchlosť:
Y: Schválené doa 300 km/h
EAN:
4038526277480
Číslo produktu:
R-160013
Štítok pneumatík / triedy efektívnosti:
DEX:
Ak máte otázky alebo pripomienky, prosím, kontaktujte nás na support​@autopink-shop.sk
272,70
Cena za kus, vrátane DPH
Doprava zdarma*
Dodacia doba 2 - 4 pracovných dní
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní**
Veľká ponuka montážých partnerov

Pridať produkt na porovnanie

  • Popis
  • Štítok pneumatík
  • Technické parametre

Výnimočná priľnavosť na suchom povrchu a odozva pre náročnú športovú jazdu Kvalitnejšia priľnavosť na suchom povrchu Precízna ovládateľnosť a odozva Stabilita pri vysokej rýchlosti a zatáčaní Kvalitnejšia priľnavosť na suchu s technológiou pre pretekárov Užite si výnimočnú priľnavosť na ceste s pneumatikou Sport Maxx GT.

Zmes dezénu obsahuje pretekárske uhlíkové sadze, ktoré zlepšujú priľnavosť na suchom povrchu a brzdný výkon. Kvalitnejšia priľnavosť na suchu s technológiou pre pretekárov Užite si výnimočnú priľnavosť na ceste s pneumatikou Sport Maxx GT. Zmes dezénu obsahuje pretekárske uhlíkové sadze, ktoré zlepšujú priľnavosť na suchom povrchu a brzdný výkon. Precízna ovládateľnosť a odozva Technológia kontaktu Dunlop Touch spája viaceré zdokonalené vlastnosti, ktoré prinášajú presnú ovládateľnosť a odozvu. Plochejší profil dezénu umožňuje väčší kontakt pneumatiky s vozovkou, čo zvyšuje precíznosť riadenia a spätnú väzbu vozovky. Stabilita pri vysokej rýchlosti a zatáčaní Pneumatika Sport Maxx GT si zachováva tvar pri vysokej rýchlosti, čo pomáha vylepšovať stabilitu a odolnosť proti opotrebovaniu.

Tlak je na kontaktnej ploche rozložený, čo prináša plynulejší prechod z jazdy po rovnej ceste do zatáčky. Rovnejší profil dezénu Nová generácia pneumatík od spoločnosti Dunlop sa vyznačuje plochejším profilom dezénu s dotykovou plochou medzi pneumatikou a vozovkou väčšou o 4 až 8 % v závislosti od veľkosti a typu pneumatiky. Väčšia dotyková plocha medzi pneumatikou a vozovkou poskytuje väčšiu stabilitu a lepšiu reakciu, ktorá umožňuje pneumatikám reagovať rýchlo a presne. Výhody Zvýšená stabilita a presnosť ovládania vozidla, znížené opotrebovanie pri jazde typu „päta a špička“, vynikajúca stabilita a presnosť pri riadení v zákrutách, prvotriedna priľnavosť v suchých podmienkach. Precízna ovládateľnosť a odozva Technológia kontaktu Dunlop Touch spája viaceré zdokonalené vlastnosti, ktoré prinášajú presnú ovládateľnosť a odozvu. Plochejší profil dezénu umožňuje väčší kontakt pneumatiky s vozovkou, čo zvyšuje precíznosť riadenia a spätnú väzbu vozovky. Stabilita pri vysokej rýchlosti a zatáčaní Pneumatika Sport Maxx GT si zachováva tvar pri vysokej rýchlosti, čo pomáha vylepšovať stabilitu a odolnosť proti opotrebovaniu. Tlak je na kontaktnej ploche rozložený, čo prináša plynulejší prechod z jazdy po rovnej ceste do zatáčky.

Špecifický systém dosadacej plochy pätky. Posilňuje spojenie medzi pneumatikou a ráfom a spresňuje ovládanie vozidla. Ako priľnavosť medzi vašou rukou a volantom, aj špecifický systém dosadacej plochy pätky zvyšuje kontrolu nad vozidlom a poskytuje výnimočnú reakciu na vozovku.Výhody Posilnená reakcia na vozovku, vyššia stabilita a presnosť.

RunOnFlat Samopodporná technológia od spoločnosti Dunlop (DSST)Technológia RunOnFlat od spoločnosti Dunlop umožňuje pokračovať v jazde po defekte alebo vyfučaní pneumatiky do vzdialenosti až 80 km. V pneumatikách typu RunOnFlat sú použité zosilnené bočné steny, ktoré umožňujú pneumatike zachovať si mobilitu aj po úplnej strate atmosférického tlaku.Bezpečnostné upozornenie Pneumatiky typu RunOnFlat od spoločnosti Dunlop sa musia montovať iba na vozidlá, ktoré sú skonštruované pre jazdu s nenahustenými pneumatikami a sú vybavené plne funkčným upozorňovacím zariadením, napríklad WARNAIR od spoločnosti Dunlop. Maximálna vzdialenosť 80 km/h a maximálna rýchlosť 80 km/h sa nesmie prekročiť. Prečítajte si príručku vozidla, keďže odporúčania výrobcov pre konkrétne vozidlo sa môžu líšiť.

Zmes s pridaním siliky. Dezénová zmes pochádzajúca z oblasti motoristického športu, ktorá prináša vysokú úroveň priľnavosti, zvlášť na mokrých vozovkách a pri nízkej teplote.Výhody Jedinečný brzdný a akceleračný výkon, vysoká priľnavosť za mokrého alebo chladného počasia a odolnosť proti opotrebovaniu a roztrhnutiu.

Nanočastice. Zmes dezénu zmiešaná s nanočasticami sadze. Tieto nanočastice sa kombinujú so živicami a polymérmi a zabezpečujú tak vynikajúcu priľnavosť na suchej a mokrej vozovke.Výhody Prvotriedna priľnavosť v suchých aj mokrých podmienkach, precízne brzdenie, znížené opotrebovanie.

Bezošvý pás (JLB). Hybridná technika viacnásobného vrstvenia eliminujúca deformácie po obvode pneumatiky pri veľkej rýchlosti.Výhody Vynikajúca stabilita pri vysokej rýchlosti, plynulé a rovnomerné opotrebovanie.

Systém MFS. Systém na ochranu ráfika kolesa. Systém MFS používa gumový profil, ktorý sa obtáča okolo pneumatiky nad ráfikom kolesa. Tým vytvára izolačný pás.* Výhody Chráni nákladné zliatinové kolesá pred poškodením o obrubník.* Dostupné len vo vybraných rozmeroch

Variabilný objem hmoty dezénu. Asymetrický dizajn dezénu s variabilným objemom hmoty dezénu poskytuje vysokú úroveň odolnosti voči akvaplaningu. Masívny vonkajší ramenný blok zaisťuje rýchle a bezturbulentné odvádzanie vody, pričom zaručuje aj výnimočnú stabilitu pri jazde do zákrut.Výhody Vysoká odolnosť voči akvaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; posilnená stabilita a presnosť ovládania vozidla v zákrutách.

Asymetrický dizajn dezénu. Asymetrický dizajn dezénu poskytuje lepšiu ovládateľnosť vozidla a zvýšenú odolnosť voči akvaplaningu. Súvislá stredová lamela zvyšuje stabilitu a presnosť. Asymetrické zoradenie drážok dezénu zlepšuje priľnavosť na suchej a mokrej vozovke.Výhody Zvýšený výkon na rovných cestách aj v zákrutách, zvýšená odolnosť voči akvaplaningu.

Rovnejší profil dezénu. Nová generácia pneumatík od spoločnosti Dunlop sa vyznačuje plochejším profilom dezénu s dotykovou plochou medzi pneumatikou a vozovkou väčšou o 4 až 8 % v závislosti od veľkosti a typu pneumatiky. Väčšia dotyková plocha medzi pneumatikou a vozovkou poskytuje väčšiu stabilitu a lepšiu reakciu, ktorá umožňuje pneumatikám reagovať rýchlo a presne.VýhodyZvýšená stabilita a presnosť ovládania vozidla, znížené opotrebovanie pri jazde typu „päta a špička“, vynikajúca stabilita a presnosť pri riadení v zákrutách, prvotriedna priľnavosť v suchých podmienkach.

Multi Radius Tread (MRT). Systém MRT ponúka desať rozličných polomerov, a preto poskytuje omnoho vyššiu presnosť. Z toho vyplýva vyššia účinnosť pri rozkladaní tlaku na kontaktnej ploche s vozovkou. Výsledkom je plynulejšie odbočenie do zákruty, čo prináša presnejšiu a progresívnejšiu odozvu.Výhody Výrazne lepšie držanie stopy pri jazde vo všetkých podmienkach, dobrá reakcia kolies v suchých aj mokrých podmienkach, vyššia kontrola nad vozidlom pri jazde do zákrut.

Zložka Dual Silica. Táto zložka zlepšuje akceleračný výkon a znižuje opotrebovanie pneumatiky.Výhody Jedinečný brzdný a akceleračný výkon, skvelá ovládateľnosť na letných a jesenných cestách, vysoká priľnavosť a odolnosť proti opotrebovaniu.

EÚ štítok pneumatík a triedy efektívnosti

Vyhláška o označovaní pneumatík špecifikuje požiadavky na informácie o palivovej úspornosti, priľnavosti za mokra a valivom hluku pneumatík. Okrem toho odkazuje na požiadavky na výrobky v chladnom počasí.

Nariadenie EÚ 1222/2009, ktoré bolo v platnosti od 1. novembra 2012, bolo revidované a od 1. mája 2021 nahradené nariadením EÚ 2020/740; od tohto dátumu platia nové požiadavky. Hodnotiace triedy palivovej účinnosti, priľnavosti za mokra a valivého hluku sa zmenili a upravil sa i obsah výrobného štítku EÚ. Technický list produktu uložený v databáze EÚ je možné si stiahnuť prostredníctvom QR kódu integrovaného na etikete. K dispozícii sú po novom aj informácie o priľnavosti na snehu a na ľade, a to pre pneumatiky na to určené.

Nariadenie sa nevzťahuje na tieto pneumatiky: - pneumatiky výhradne určené pre vozidlá, ktoré boli prvýkrát registrované pred 1. októbrom 1990 - Protektorované pneumatiky (až do započatia platnosti doplňujúcej normy EU VO 2020/740) - Profesionálne offroad pneumatiky - Pretekárske pneumatiky - Pneumatiky s prídavnými zariadeniami na zlepšenie trakcie, napr. pneumatiky s hrotmi - Núdzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rýchlosťou pod 80 km/h - Pneumatiky určené na disky s menovitým priemerom ≤ 254 mm a ≥ 635 mm.

Prehľad kritérií a tried hodnotenia

Palivová účinnosť

Spotreba paliva závisí od valivého odporu pneumatík, samotného vozidla, jazdných podmienok a štýlu jazdy vodiča. Nameraný valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky je rozdelený do tried A (najvyššia účinnosť) až E (najnižšia účinnosť).

Ak je vozidlo kompletne vybavené pneumatikami triedy A, je možné dosiahnuť zníženie jeho spotreby až o 7,5 %* v porovnaní s pneumatikami triedy E. V prípade úžitkových vozidiel môže byť úspora dokonca vyššia.
(Zdroj: Hodnotenie vplyvu Európskou komisiou)
* pri meraní podľa testovacích metód stanovených v nariadení (EÚ) 2020/740)

Nezabudnite:
Spotreba paliva závisí vo veľkej miere od Vášho vlastného štýlu jazdy a možno ju výrazne znížiť jazdou šetrnou k životnému prostrediu. Aby sa zlepšila spotreba paliva, tlak v pneumatikách by sa mal pravidelne kontrolovať.

Priľnavosť za mokra

Priľnavosť za mokra je rozdelená do tried A (najkratšia brzdná dráha) - E (najdlhšia brzdná dráha).

Ak je automobil vybavený pneumatikami triedy A, v porovnaní s pneumatikami triedy E možno pri brzdení z rýchlosti 80 km/h (na povrchu vozovky s priemernou priľnavosťou) skrátiť brzdnú dráhu až o 18 m.*
*Zdroj: wdk Hospodárske združenie nemeckého gumárenského priemyslu eV

Nezabudnite:
Bezpečnosť premávky závisí vo veľkej miere od Vášho vlastného štýlu jazdy. Vždy je potrebné registrovať brzdnú dráhu. Aby sa zlepšila priľnavosť za mokra, tlak v pneumatikách by sa mal pravidelne kontrolovať.

Valivý hluk

Hluk vydávaný pneumatikou ovplyvňuje celkový objem vozidla a ovplyvňuje nielen váš vlastný jazdný komfort, ale aj hlukovú záťaž okolia. Na štítku pneumatík EÚ je valivý hluk rozdelený do 3 tried od A (najnižší hluk valenia) – C (najvyšší hluk valenia), meraný v decibeloch (dB) a je porovnávaný s európskymi normami emisií valivého hluku pneumatík.

A
Piktogram s klasifikáciou „A“ označuje, že valivý hluk pneumatiky je o viac ako 3 dB pod krajnou hodnotou stanovenou EÚ platnou do roku 2016.
B
Klasifikácia „B“ znamená, že valivý hluk pneumatiky je až o 3 dB nižší alebo krajnej hodnote stanovenej normou EÚ platnou do roku 2016.
C
Klasifikácia "C" znamená, že normou stanovená krajná hodnota bola prekročená.

Značka Dunlop
Séria modelov SP Sport Maxx GT DSROF
Dimension 275/40 R19 101Y *, runflat
Šírka 275
Tyre profile 40
Construction type R
Veľkosť pneumatiky 19
Tyre load index 101
Rýchlostný index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika s dušou
M/C Žiadne
*Ceny platia (ak to nie je stanovené ináč) za kus a sú vrátane DPH plus prepravné náklady na území Slovakia.
**Okrem kompletných kolies