Používame cookies. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s ich používaním.
OK
Dunlop

Poznámka: Ceny sú uvedené za pneumatiky bez diskov. V závislosti na veľkosti pneumatík sa môže vzor ich dezénu mierne líšiť.

 

Dunlop

Dunlop SP Winter Response 155/70 R13 75T

Dunlop

Dunlop SP Winter Response 155/70 R13 75T

Veľkosť pneumatiky
155/70 R13 75T 
Stav skladu:
Tieto pneumatiky žiaľ nemáme v zásobe.
Pneumatiky:
Zimné pneumatikyWi
M+S označenie
so symbolom snehovej vločky
rýchlosť:
T: Schválené doa 190 km/h
EAN:
5452000447883
Číslo produktu:
R-240133
Štítok pneumatík / triedy efektívnosti:
EU
European Production
Ak máte otázky alebo pripomienky, prosím, kontaktujte nás na support​@autopink-shop.sk
Tieto pneumatiky žiaľ nemáme v zásobe.
Cena za kus, vrátane DPH
Doprava zdarma*
Dodacia doba 2 - 4 pracovných dní
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní**
Veľká ponuka montážých partnerov

Pridať produkt na porovnanie

  • Popis
  • Štítok pneumatík
  • Technické parametre

Vyvážený výkon pri všetkých zimných podmienkach

Vyvážený výkon na mokrej vozovke, snehu a ľade Mimoriadny záber na snehu Vynikajúca priľnavosť v chladnom počasí Kvalitnejšia spätná väzba vozovky. Vyvážený výkon na mokrej vozovke, snehu a ľade Pneumatika SP Winter Response reaguje na meniace sa požiadavky jazdy v zime. Dizajn s asymetrickým vzorom zabezpečuje, že konkrétne časti plnia špecifické úlohy. Dosahujú sa tým vyvážené jazdné vlastnosti na mokrej vozovke, snehu a ľade. Výnimočný pohon na snehu Jazdite sebaisto v ťažkých snehových podmienkach. Dizajn dezénu má dva typy lamiel, ktoré spolupracujú na udržaní dobrého záberu, brzdných vlastností a zatáčania na snehu.

Vynikajúca priľnavosť v chladnom počasí Pneumatika SP Winter Response využíva výhody vysokosilikovej zmesi dezénu, ktorá si udržuje elasticitu pri nízkej teplote, čo zvyšuje záber na ľade a snehu. Kvalitnejšia spätná väzba vozovky Pri jazde na šmykľavých zimných cestách je správna spätná väzba vozidla rozhodujúca. Pneumatika SP Winter Response využíva technológiu Dunlop Touch, čo je sústava prvkov, ktoré umožňujú lepšie vnímať povrch vozovky. Mnoholamelový systém Podmienky šoférovania v zime sa môžu značne líšiť. Studené a suché počasie alebo sneh či kašovitý sneh – tieto podmienky sú pre pneumatiku veľmi náročné. Východiskom je systém mnohonásobnej lamely, ktorý sa pomocou rozličných typov lamiel prispôsobí potrebám stavu vozovky. Výhody Konzistentný výkon v rozličných zimných podmienkach.

Bezošvý pás (JLB). Hybridná technika viacnásobného vrstvenia eliminujúca deformácie po obvode pneumatiky pri veľkej rýchlosti.Výhody Vynikajúca stabilita pri vysokej rýchlosti, plynulé a rovnomerné opotrebovanie.

Asymetrický dizajn dezénu. Asymetrický dizajn dezénu poskytuje lepšiu ovládateľnosť vozidla a zvýšenú odolnosť voči akvaplaningu. Súvislá stredová lamela zvyšuje stabilitu a presnosť. Asymetrické zoradenie drážok dezénu zlepšuje priľnavosť na suchej a mokrej vozovke.Výhody Zvýšený výkon na rovných cestách aj v zákrutách, zvýšená odolnosť voči akvaplaningu.

Mnoholamelový systém. Podmienky šoférovania v zime sa môžu značne líšiť. Studené a suché počasie alebo sneh či kašovitý sneh – tieto podmienky sú pre pneumatiku veľmi náročné. Východiskom je systém mnohonásobnej lamely, ktorý sa pomocou rozličných typov lamiel prispôsobí potrebám stavu vozovky.Výhody Konzistentný výkon v rozličných zimných podmienkach.

Multi Radius Tread (MRT). Systém MRT ponúka desať rozličných polomerov, a preto poskytuje omnoho vyššiu presnosť. Z toho vyplýva vyššia účinnosť pri rozkladaní tlaku na kontaktnej ploche s vozovkou. Výsledkom je plynulejšie odbočenie do zákruty, čo prináša presnejšiu a progresívnejšiu odozvu.Výhody Výrazne lepšie držanie stopy pri jazde vo všetkých podmienkach, dobrá reakcia kolies v suchých aj mokrých podmienkach, vyššia kontrola nad vozidlom pri jazde do zákrut.

EÚ štítok pneumatík a triedy efektívnosti

Vyhláška o označovaní pneumatík špecifikuje požiadavky na informácie o palivovej úspornosti, priľnavosti za mokra a valivom hluku pneumatík. Okrem toho odkazuje na požiadavky na výrobky v chladnom počasí.

Nariadenie EÚ 1222/2009, ktoré bolo v platnosti od 1. novembra 2012, bolo revidované a od 1. mája 2021 nahradené nariadením EÚ 2020/740; od tohto dátumu platia nové požiadavky. Hodnotiace triedy palivovej účinnosti, priľnavosti za mokra a valivého hluku sa zmenili a upravil sa i obsah výrobného štítku EÚ. Technický list produktu uložený v databáze EÚ je možné si stiahnuť prostredníctvom QR kódu integrovaného na etikete. K dispozícii sú po novom aj informácie o priľnavosti na snehu a na ľade, a to pre pneumatiky na to určené.

Nariadenie sa nevzťahuje na tieto pneumatiky: - pneumatiky výhradne určené pre vozidlá, ktoré boli prvýkrát registrované pred 1. októbrom 1990 - Protektorované pneumatiky (až do započatia platnosti doplňujúcej normy EU VO 2020/740) - Profesionálne offroad pneumatiky - Pretekárske pneumatiky - Pneumatiky s prídavnými zariadeniami na zlepšenie trakcie, napr. pneumatiky s hrotmi - Núdzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rýchlosťou pod 80 km/h - Pneumatiky určené na disky s menovitým priemerom ≤ 254 mm a ≥ 635 mm.

Prehľad kritérií a tried hodnotenia

Palivová účinnosť

Spotreba paliva závisí od valivého odporu pneumatík, samotného vozidla, jazdných podmienok a štýlu jazdy vodiča. Nameraný valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky je rozdelený do tried A (najvyššia účinnosť) až E (najnižšia účinnosť).

Ak je vozidlo kompletne vybavené pneumatikami triedy A, je možné dosiahnuť zníženie jeho spotreby až o 7,5 %* v porovnaní s pneumatikami triedy E. V prípade úžitkových vozidiel môže byť úspora dokonca vyššia.
(Zdroj: Hodnotenie vplyvu Európskou komisiou)
* pri meraní podľa testovacích metód stanovených v nariadení (EÚ) 2020/740)

Nezabudnite:
Spotreba paliva závisí vo veľkej miere od Vášho vlastného štýlu jazdy a možno ju výrazne znížiť jazdou šetrnou k životnému prostrediu. Aby sa zlepšila spotreba paliva, tlak v pneumatikách by sa mal pravidelne kontrolovať.

Priľnavosť za mokra

Priľnavosť za mokra je rozdelená do tried A (najkratšia brzdná dráha) - E (najdlhšia brzdná dráha).

Ak je automobil vybavený pneumatikami triedy A, v porovnaní s pneumatikami triedy E možno pri brzdení z rýchlosti 80 km/h (na povrchu vozovky s priemernou priľnavosťou) skrátiť brzdnú dráhu až o 18 m.*
*Zdroj: wdk Hospodárske združenie nemeckého gumárenského priemyslu eV

Nezabudnite:
Bezpečnosť premávky závisí vo veľkej miere od Vášho vlastného štýlu jazdy. Vždy je potrebné registrovať brzdnú dráhu. Aby sa zlepšila priľnavosť za mokra, tlak v pneumatikách by sa mal pravidelne kontrolovať.

Valivý hluk

Hluk vydávaný pneumatikou ovplyvňuje celkový objem vozidla a ovplyvňuje nielen váš vlastný jazdný komfort, ale aj hlukovú záťaž okolia. Na štítku pneumatík EÚ je valivý hluk rozdelený do 3 tried od A (najnižší hluk valenia) – C (najvyšší hluk valenia), meraný v decibeloch (dB) a je porovnávaný s európskymi normami emisií valivého hluku pneumatík.

A
Piktogram s klasifikáciou „A“ označuje, že valivý hluk pneumatiky je o viac ako 3 dB pod krajnou hodnotou stanovenou EÚ platnou do roku 2016.
B
Klasifikácia „B“ znamená, že valivý hluk pneumatiky je až o 3 dB nižší alebo krajnej hodnote stanovenej normou EÚ platnou do roku 2016.
C
Klasifikácia "C" znamená, že normou stanovená krajná hodnota bola prekročená.

Značka Dunlop
Séria modelov SP Winter Response
Dimension 155/70 R13 75T
Šírka 155
Tyre profile 70
Construction type R
Veľkosť pneumatiky 13
Tyre load index 75
Rýchlostný index (T)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika s dušou
M/C Žiadne
*Ceny platia (ak to nie je stanovené ináč) za kus a sú vrátane DPH plus prepravné náklady na území Slovakia.
**Okrem kompletných kolies