Používame cookies. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s ich používaním.
OK
Viking

Poznámka: Ceny sú uvedené za pneumatiky bez diskov. V závislosti na veľkosti pneumatík sa môže vzor ich dezénu mierne líšiť.

 

Viking

Viking CityTech II 155/70 R13 75T

Viking

Viking CityTech II 155/70 R13 75T

Viking - Kvalitné pneumatiky. Vyvinuté a vyrobené v Európe.

Veľkosť pneumatiky
155/70 R13 75T 
Stav skladu:
Na sklade
Pneumatiky:
Letné pneumatikySo
rýchlosť:
T: Schválené doa 190 km/h
EAN:
4024069551033
Číslo produktu:
D-118511
Štítok pneumatík / triedy efektívnosti:
DEX:
EU
European Production
Ak máte otázky alebo pripomienky, prosím, kontaktujte nás na support​@autopink-shop.sk
52,54
Cena za kus, vrátane DPH
Doprava zdarma*
Dodacia doba 2 - 4 pracovných dní
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní**
Veľká ponuka montážých partnerov

Pridať produkt na porovnanie

  • Popis
  • Štítok pneumatík
  • Technické parametre

Moderna zmes/kombinacia komponentov s oxidom kremicitym zaistuje jasne zlepsenie pri pouziti a brzdeni na mokrom povrchu. CityTech II je financne atraktivna pneumatika ktora sa vyznacuje nizkym valivym trenim a vysokym kilometrovym vykonom.

  • Nova pneumatika pre kompaktne a vozidla strednej triedy
  • Velky komfort vdaka nizkej hladine hluku
  • Dobry pomer cena-vykon

Vonkajsie funkcia ramena:

  • Vonkajsie rameno behuna sa sklada z uzavretych ramennych blokov v kombinacii s tuhym obvodovym rebrom
  • Ucinok: Zvysena tuhost znamena velmi dobru stabilitu v zakrutach na suchej vozovke a optimalnu manipulaciu v zakrutach a na rovnom
  • Vyhoda: Vynikajuce jazdne vlastnosti na suchej vozovke

Funkcia vnutorneho ramena:

  • Dezen vnutorneho ramena sa sklada z ciastocne otvorenych ramennych blokov (stlpov) a dvojita blokova struktura v obvodovom rebre
  • Ucinok: Optimalizovana tuhost bloku v kombinacii s dobrym vytlakom vody zo stredu pneumatik smerom von
  • Vyhoda: Velmi dobra manipulacia na mokrom povrchu

System vytlaku vody

  • Bocna drazka v behuni rebier spolu s inovativnym konceptom lamiel konceptu
  • Ucinok: Efektivna disperzia od stredu kontaktnej plochy s velkymi obvodovymi drazkami, plus dalsie zaberove hrany
  • Vyhoda: Zvyseni aquaplaningu, bezpecnost a lepsi brzdny ucinok na mokrom povrchu

Bocna drazka v ramene

  • Konzistentna sirka a jednotni uhol sklonu v ramennych drazok, v kombinacii s miernim odsadenim medzi vnutornym a vonkajsim ramenom
  • Ucinok: Hluk valenia je eliminovany, optimalizovane frekvencne prekrytie

Moderna zmes/kombinacia komponentov s oxidom kremicitym cast zaistuje jasne zlepsenie pri pouziti a brzdeni na mokrom povrchu. CityTech II je financne atraktivna pneumatika ktora sa vyznacuje nizkym valivum trenim a vysokym kilometrovym vykonom.

  • Nova pneumatika pre kompaktne vozidla
  • Velky komfort vdaka nizkej hladine hluku
  • Dobry pomer cena-vykon

Funkcia vonkajsieho ramena

  • Vonkajsie rameno behuna sa sklada z uzavretych ramennych blokov v kombinacii s tuhym obvodovym rebrom
  • Ucinok: Zvysena tuhost znamena velmi dobru stabilitu v zakrutach na suchej vozovke a optimalnu manipulaciu v zakrutach a na rovnom.
  • Vyhoda: Vynikajuce jazdne vlastnosti na suchej vozovke

Vnutorne rameno

  • Vnutorne rameno dezenu sa sklada z ciastocne otvorenych ramennych blokov (stlpov) a dvojitou strukturou blokov v obvodovom rebre
  • Ucinok: Optimalizovana tuhost bloku v kombinacii s dobrym vytlakom vody zo stredu pneumatik smerom von
  • Vyhoda: Velmi dobra manipulacia na mokrom

Sustem vytlaku vody

  • Bocna drazka v behuni rebier, spolu s inovatívnym konceptom lamiel
  • Ucinok: Efektivne disperzie od stredu kontaktnej plochy s velkymi obvodovymi drazkami, plus dalsie zaberove hrany
  • Vyhoda: Zvyseni aquaplaning, bezpecnost a lepsi brzdny ucinok na mokrom povrchu

Funkcia bocnej drazke v ramene

  • Konzistentna sirka a jednotny uhol sklonu v ramennych drazkach, v kombinacii s miernim odsadenie medzi vnutornym a vonkajsim ramene
  • Ucinok: Hluk valenia je eliminovany optimalizovanim frekvenym prekrytim
  • Vyhoda: Znizena hlucnost a tym optimalizovani jazdny komfort

EÚ štítok pneumatík a triedy efektívnosti

Vyhláška o označovaní pneumatík špecifikuje požiadavky na informácie o palivovej úspornosti, priľnavosti za mokra a valivom hluku pneumatík. Okrem toho odkazuje na požiadavky na výrobky v chladnom počasí.

Nariadenie EÚ 1222/2009, ktoré bolo v platnosti od 1. novembra 2012, bolo revidované a od 1. mája 2021 nahradené nariadením EÚ 2020/740; od tohto dátumu platia nové požiadavky. Hodnotiace triedy palivovej účinnosti, priľnavosti za mokra a valivého hluku sa zmenili a upravil sa i obsah výrobného štítku EÚ. Technický list produktu uložený v databáze EÚ je možné si stiahnuť prostredníctvom QR kódu integrovaného na etikete. K dispozícii sú po novom aj informácie o priľnavosti na snehu a na ľade, a to pre pneumatiky na to určené.

Nariadenie sa nevzťahuje na tieto pneumatiky: - pneumatiky výhradne určené pre vozidlá, ktoré boli prvýkrát registrované pred 1. októbrom 1990 - Protektorované pneumatiky (až do započatia platnosti doplňujúcej normy EU VO 2020/740) - Profesionálne offroad pneumatiky - Pretekárske pneumatiky - Pneumatiky s prídavnými zariadeniami na zlepšenie trakcie, napr. pneumatiky s hrotmi - Núdzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rýchlosťou pod 80 km/h - Pneumatiky určené na disky s menovitým priemerom ≤ 254 mm a ≥ 635 mm.

Prehľad kritérií a tried hodnotenia

Palivová účinnosť

Spotreba paliva závisí od valivého odporu pneumatík, samotného vozidla, jazdných podmienok a štýlu jazdy vodiča. Nameraný valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky je rozdelený do tried A (najvyššia účinnosť) až E (najnižšia účinnosť).

Ak je vozidlo kompletne vybavené pneumatikami triedy A, je možné dosiahnuť zníženie jeho spotreby až o 7,5 %* v porovnaní s pneumatikami triedy E. V prípade úžitkových vozidiel môže byť úspora dokonca vyššia.
(Zdroj: Hodnotenie vplyvu Európskou komisiou)
* pri meraní podľa testovacích metód stanovených v nariadení (EÚ) 2020/740)

Nezabudnite:
Spotreba paliva závisí vo veľkej miere od Vášho vlastného štýlu jazdy a možno ju výrazne znížiť jazdou šetrnou k životnému prostrediu. Aby sa zlepšila spotreba paliva, tlak v pneumatikách by sa mal pravidelne kontrolovať.

Priľnavosť za mokra

Priľnavosť za mokra je rozdelená do tried A (najkratšia brzdná dráha) - E (najdlhšia brzdná dráha).

Ak je automobil vybavený pneumatikami triedy A, v porovnaní s pneumatikami triedy E možno pri brzdení z rýchlosti 80 km/h (na povrchu vozovky s priemernou priľnavosťou) skrátiť brzdnú dráhu až o 18 m.*
*Zdroj: wdk Hospodárske združenie nemeckého gumárenského priemyslu eV

Nezabudnite:
Bezpečnosť premávky závisí vo veľkej miere od Vášho vlastného štýlu jazdy. Vždy je potrebné registrovať brzdnú dráhu. Aby sa zlepšila priľnavosť za mokra, tlak v pneumatikách by sa mal pravidelne kontrolovať.

Valivý hluk

Hluk vydávaný pneumatikou ovplyvňuje celkový objem vozidla a ovplyvňuje nielen váš vlastný jazdný komfort, ale aj hlukovú záťaž okolia. Na štítku pneumatík EÚ je valivý hluk rozdelený do 3 tried od A (najnižší hluk valenia) – C (najvyšší hluk valenia), meraný v decibeloch (dB) a je porovnávaný s európskymi normami emisií valivého hluku pneumatík.

A
Piktogram s klasifikáciou „A“ označuje, že valivý hluk pneumatiky je o viac ako 3 dB pod krajnou hodnotou stanovenou EÚ platnou do roku 2016.
B
Klasifikácia „B“ znamená, že valivý hluk pneumatiky je až o 3 dB nižší alebo krajnej hodnote stanovenej normou EÚ platnou do roku 2016.
C
Klasifikácia "C" znamená, že normou stanovená krajná hodnota bola prekročená.

Značka Viking
Séria modelov CityTech II
Dimension 155/70 R13 75T
Šírka 155
Tyre profile 70
Construction type R
Veľkosť pneumatiky 13
Tyre load index 75
Rýchlostný index (T)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika s dušou
M/C Žiadne
*Ceny platia (ak to nie je stanovené ináč) za kus a sú vrátane DPH plus prepravné náklady na území Slovakia.
**Okrem kompletných kolies